środa, 4 grudnia 2013

W 14 minut dookoła skryptów

Czy 14 minut to mało czy może jednak dużo ? Czy w 14 minut mogą stworzyć skrypt uczniowie, którzy jeszcze nigdy nie bawili się Scratchem ? Czy z kilka klocków pozwoli opowiedzieć o tym z jakiego powodu warto uczyć się programowania ? Czy programowanie niesie radość ?


Dzisiaj mogę Wam powiedzieć, że tak. Podczas Radości 2.0, w sali nr 15 mieściła się strefa programowania.
Dzisiaj w naszej szkole, w czasie dwóch godzin lekcyjnych, uczniowie wędrowali przez pięć stref Radości 2.0. Każda klasa została podzielona na pięć zespołów. Jedną ze stref była strefa programistów. W czasie obecności w strefie uczniowie mieli do wykonania prosty skrypt. Tematem były korzyści związane z nauką programowania. Okazało się, że 14 minut to wystarczający czas na to, aby zrobić krótką animację. Dziękujemy wszystkim za radość, pomysłowość. Cieszymy się, że przyjęliście nasze zaproszenie.
Wybrane prace uczniów:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz