Spotkanie pierwsze
Przesuwać i obracać duszka na scenie;
Konstruować proste skrypty reagujące na przyciśnięcie klawisza;
Stosować klocki pozwalające duszkowi rysować pisakiem
Wykorzystać klocek do tworzenia pętli;
Wykorzystać kostiumy duszka do animacji.
Spotkanie drugie Co mamy umieć po drugim spotkaniu ?
Posługiwać się klockiem z warunkiem "jeżeli ..., to ...";
Przypisać duszkowi pozycję startową poprzez opisanie x i y w odpowiednim klocku;
Wstawiać i modyfikować tło.
Spotkanie trzecie
Co mamy umieć po trzecim spotkaniu ?
Posługiwać się klockiem "dotknięcie koloru" i go edytować.
Zmieniać i edytować tło sceny.
Nadawać i odbierać wiadomości zmieniają tło podczas trwania gry.
Dla tych którzy jeszcze zamierzają eksperymentować udostępniamy tło z dzisiejszych zajęć.
Spotkanie czwarte
Co mamy umieć po czwartym spotkaniu ?
- stworzyć zmienną;
- użyć skryptu losowania, aby duszek szedł w jedną lub drugą stronę;
- użyć klocka „jeżeli …., to…., jeśli nie to…..”, aby stworzyć podwójny warunek.
Spotkanie piąte
W czasie modułu 5 utrwalamy nasze umiejętnie. Głównie skupiamy się na:
- wykorzystywaniu zmiennych;
- wykorzystywaniu skryptu losowania;
- zmieniania tła sceny przy pomocy nadawania i odbierania wiadomości.
Spotkanie szóste
Co mamy umieć po szóstym spotkaniu ?
- rozumieć, tworzyć i stosować zmienną;
- posługiwać się komunikatami.
Spotkanie siódme
Co mamy umieć po siódmym spotkaniu ?
- wykorzystywać klocek powtarzaj, aż ....;
- wykorzystać skrypt losowania;
- posługiwać się zmienną czasu;
- wykorzystywać klocki wyrażeń "mniejsze", "większe", "równe".
było super.Najfajniejsze było to jak tworzyłam duszki.
OdpowiedzUsuń