sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczny zawrót głowy

Ostatnie spotkanie ósmy moduł - pewnie będzie tak że, nikt nie przyjdzie. Sobotnie zakupy  i przedświąteczny szał - już wszyscy uczniowie tym żyją. W piątek słyszałam kto do jakiego sklepu jedzie, gdzie są promocje i dlaczego warto przynosić do domu dobre oceny przed samiutkimi świętami ( sprytni są moi Mistrzowie). A tu proszę sobota 9:00 wszyscy są. Dobrze, bo przygotowywałam się do zajęć bardzo starannie. Tylko, że zupełnie niepotrzebnie.
Temat : KARTKA ŚWIĄTECZNA. 
Moja pomoc- ZBĘDNA!
Chciałam wprowadzić troszeczkę więcej współpracy i zaproponowałam  pracę w parach - BŁĄD!
Ja chcę sama!
Ja nie chcę z kimś sam chce!
To ma być moja kartka - nie wspólna!
Zazwyczaj praca w parze, małej grupie aktywuje jednych - drudzy Ci zmęczeni np. przygotowaniami do świąt mogą błyszczeć światłem odbitym od tych pierwszych.
Nie podczas zajęć z kodowania - każdy błyszczy swoim światłem.
Kartki i animacje też błyszczą .

WESOŁEGO SCRATCHOWANIA ŻYCZĄ MISTRZOWIE KODOWANIA- poprosili mnie  o taki wpis.
Dziękuję Wam za sobotnie poranki i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT.



A to nasze prace:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz